This is a demo store. Any orders placed through this store will not be honored or fulfilled.

Šarkon - Goran Rovčanin - 2023100089

FAQ

NAJČEŠĆE POSTAVLJENA PITANJA

 

  • DA LI JE MOGUĆA KUPOVINA NA RATE? 
  • Da, kupovina na rate je moguća za određene iznose i preko odobrenih banaka.
  • Prilikom završetka kupovine na sajtu ili u našoj prodavnici, biće vam ponuđene opcije plaćanja na rate.
  • Za više informacija o uslovima i broju rata, možete kontaktirati naš korisnički servis.

 

  • KAKO MOGU KONTAKTIRATI KORISNIČKI SERVIS? 
  • Naš korisnički servis je na raspolaganju svakog radnog dana od 8-14 časova.

Možete nas kontaktirati na:

    • TELEFON: +381 234567890
    • E-MAIL: podrska@sarkon.rs
  • Naši operateri će vam rado pomoći u vezi sa porudžbinama, savetima o proizvodima ili servisom.

 

  • KAKO DA KUPIM ONLINE?
  • Pronađite željeni proizvod i kliknite na " Dodaj u korpu ".
  • Kada završte sa izborom, otvorite korpu i izaberite opciju " Naruči ".
  • Unesite vaše podatke i izaberite način plaćanja i dostave.
  • Nakon potvrde o porudžbini, dobićete e-mail sa svim detaljima.
  • Ukoliko imate poteškoća, naš tim za podršku pomoći će vam korak po korak.

 

  • KAKO FUNKCIONIŠE DOSTAVA?
  • Dostavu vršimo na teritoriji cele Srbije u saradnji sa pouzdanom kurirskom službom.
  • Rok isporuke je obično 1-3 radna dana, u zavisnosti od vaše lokacije.
  • Za porudžbine iznad 6.000 RSD dostava je besplatna.

 

  • KAKO DA PODNESEM REKLAMACIJU?
  • U slučaju da dobijete oštećen ili neispravan proizvod, kontaktirajte nas u roku od 8 radnih dana od prijema pošiljke.
  • Reklamaciju možete prijaviti putem e-maila ili pozivom na broj.
  • Naš tim će pregledati prijavu i ponudi zamenu, popravku ili povraćaj novca u najkraćem roku.