FAQ
1. DA LI RADITE POVRAĆAJ/REKLAMACIJU? - Ukoliko imate bilo kakav problem sa proizvodom (oštećenje, nedostaje deo, itd.), budite slobodni da nas kontaktirate putem servisa Reklamacija ili putem telefonskog poziva Vama najbližeg Velora salona nameštaja.
2. DA LI MOZE PLAĆANJE NA RATE? - Velora saloni nameštaja nude različite mogućnosti plaćanja, o kojima možete detaljnije pročitati klikom na link Uslovi plaćanja.
3. DA LI CENE SA POPUSTOM VAŽE I ZA POSEBNE USLOVE PLAĆANJA ILI SAMO ZA GOTOVINSKO PLAĆANJE? - Cene sa popustom važe za gotovinsko plaćanje, plaćanje karticama, čekovima građana do 12 mesečnih rata i brzim potrošačkim kreditima. Cene sa popustom ne važe za plaćanje putem administrativne zabrane do 12 mesečnih rata i Raiffeisen veb master kartice na 12 i 24 mesečnih rata, uključujući i kartice na rate (detaljnije).
4. U KOJIM GRADOVIMA SE NALAZE SALONI? - Velora saloni nameštaja se nalaze u 9 gradova u Srbiji – u Beogradu, Novom Sadu, Nišu, Pančevu, Subotici, Sremskoj Mitrovici, Požarevcu, Čačku i Užicu. Klikom na stranicu Kontakt možete pronaći adrese i brojeve telefona svih naših salona.
5. KAKO DA SAZNAM RADNO VREME, TACNU ADRESU I BROJ TELEFONA VELORA SALONA U MOM GRADU? - Klikom na stranicu Kontakt možete pogledati kontakt podatke (adrese, radno vreme, brojeve telefona i imejl adrese) svih Velora salona nameštaja.