FAQ
1.Da li je moguća isporuka van Srbije?
-U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije Srbije. Čim bude postojala takva mogućnost obavestićemo Vas. Robu nije moguće isporučiti ni na teritoriju Kosova i Metohije.
2.Kako da reklamiram artikal?
-Ukoliko želite da artikal reklamirate, molimo Vas da OVDE pročitate kako da to uradite.
3.Koji je minimalni iznos za poručivanje?
-Ograničenja u pogledu minimalnog iznosa porudžbine ne postoje. Poručite šta god poželite, za sve porudžbine troškovi dostave su 350 RSD.
4.Zaboravio sam lozinku za pristup svom nalogu. Šta da radim?
- Potrebno je da kliknete na link Prijavite se, a zatim na link Zaboravljena lozinka? nakon čega će biti potrebno da unesete Vašu e-mail adresu na koju će Vam stići link za resetovanje lozinke.
5.Šta se dešava ukoliko nisam kod kuće u trenutku isporuke?
-Ne brinite, kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko kurir ne uspe da Vas pronađe na adresi, uobičajena praksa je da Vas kontaktira putem broja telefona koji ste uneli prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.
6.Kojim danima se vrši isporuka?
-Isporuka se vrši od ponedeljka do petka, u periodu od 8h do 18h.
7.Kako da poručim?
-Proces poručivanja je vrlo jednostavan. Poručivanje se vrši na sajtu u samo nekoliko koraka. Odaberete željeni proizvod, kliknete na željenu veličinu i dodate je u korpu. Zatim kliknete na korpu u gornjem desnom uglu i pratite instrukcije na stranici. Popunite sva potrebna polja i na kraju kliknite na dugme POTVRDI.
8.Da li je moguće zameniti poručeni artikal za neki drugi?
-Poručeni artikal nije moguće zameniti za drugi artikal, već je potrebno uraditi povrat artikla nakon čega će vam sredstva biti vraćena.
9.Da li plaćanje na sajtu za poručene artikle mogu izvršiti karticom?
- Svoju narudžbinu možete platiti koristeći Visa, Visa Electron, Dina, MasterCard ili Maestro platnu karticu. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online (Internet) plaćanje.
10.Koje je radno vreme korisničke podrške?
-Radno vreme korisničke podrške je: ponedeljak do petak od 9h do 17h; subotom i nedeljom korisnička pordška ne radi.