This is a demo store. Any orders placed through this store will not be honored or fulfilled.

Kozmetički proizvodi - Ana Antić - 2023200467

FAQ

Često postavljena pitanja i odgovori :

1. Koje načine plaćanja Aurora CosmetiQ prihvata?

  • Plaćanje je moguće karticom (Visa, MasterCard, Dina), pouzećem prilikom preuzimanja, kao i korišćenjem naše AuroraGlow Loyalty kartice.

2. Kako mogu koristiti AuroraGlow loyalty karticu u online prodavnici?

  • Da biste koristili karticu online, potrebno je da je povežete sa svojim korisničkim nalogom. Nakon prijave na sajt, uđite u sekciju Moj nalog → Aurora CostemiQ Loyalty i unesite broj kartice. Nakon potvrde povezivanja, benefiti i bodovi će se automatski primenjivati pri kupovini.

3. Šta da uradim ako sam zaboravio lozinku za nalog?

  •  Na stranici za prijavu izaberite „Zaboravili ste lozinku“. Unesite email koji ste koristili pri registraciji i dobićete mejl sa linkom za promenu lozinke. Klikom na link moći ćete da unesete novu lozinku i potom se ulogujete.

4.  Šta su Loyaliti "leptirići" i čemu služe?

  • Loyaliti "leptirići"su bodovi koji se skupljaju pri svakoj kupovini kozmetičkog proizvoda. Mogu se iskoristiti za umanjenje ukupne cene pri online porudžbini .

5. Kada stiže moja porudžbina?

  • Standardni rok isporuke je najčešće 1–3 radna dana, a za udaljenija mesta može trajati i duže. O statusu pošiljke korisnik dobija obaveštenja mejlom ili SMS-om.

6. Zašto je neki proizvod u online prodavnici nedostupan?

  • Proizvod može biti privremeno rasprodat, rezervisan za akciju ili ga trenutno nema u distributivnim magacinima. Kada se ponovo pojavi na stanju dobićete push notifikaciju da je proizvod ponovo dostupan.

7. Mogu li pratiti status porudžbine?

  • Da nakon slanja paketa dobijate broj za praćenje, putem koga možete pratiti u kojoj fazi se nalazi dostava paketa.