FAQ
Često postavljena pitanja i odgovori :
1. Koje načine plaćanja Aurora CosmetiQ prihvata?
- Plaćanje je moguće karticom (Visa, MasterCard, Dina), pouzećem prilikom preuzimanja, kao i korišćenjem naše AuroraGlow Loyalty kartice.
2. Kako mogu koristiti AuroraGlow loyalty karticu u online prodavnici?
- Da biste koristili karticu online, potrebno je da je povežete sa svojim korisničkim nalogom. Nakon prijave na sajt, uđite u sekciju Moj nalog → Aurora CostemiQ Loyalty i unesite broj kartice. Nakon potvrde povezivanja, benefiti i bodovi će se automatski primenjivati pri kupovini.
3. Šta da uradim ako sam zaboravio lozinku za nalog?
- Na stranici za prijavu izaberite „Zaboravili ste lozinku“. Unesite email koji ste koristili pri registraciji i dobićete mejl sa linkom za promenu lozinke. Klikom na link moći ćete da unesete novu lozinku i potom se ulogujete.
4. Šta su Loyaliti "leptirići" i čemu služe?
- Loyaliti "leptirići"su bodovi koji se skupljaju pri svakoj kupovini kozmetičkog proizvoda. Mogu se iskoristiti za umanjenje ukupne cene pri online porudžbini .
5. Kada stiže moja porudžbina?
- Standardni rok isporuke je najčešće 1–3 radna dana, a za udaljenija mesta može trajati i duže. O statusu pošiljke korisnik dobija obaveštenja mejlom ili SMS-om.
6. Zašto je neki proizvod u online prodavnici nedostupan?
- Proizvod može biti privremeno rasprodat, rezervisan za akciju ili ga trenutno nema u distributivnim magacinima. Kada se ponovo pojavi na stanju dobićete push notifikaciju da je proizvod ponovo dostupan.
7. Mogu li pratiti status porudžbine?
- Da nakon slanja paketa dobijate broj za praćenje, putem koga možete pratiti u kojoj fazi se nalazi dostava paketa.