FAQ
1. Kako mogu da naručim proizvod na svoju adresu?
Proizvod možete naručiti preko sajta kreiranjem naloga.
2. Da li mogu da rezervišem proizvod?
Proizvod možete rezervisati ukoliko ga trenutno zbog raspoloživosti nema u prodavnici, direktno pozivanjem na drugoj adresi gde tog proizvoda ima na stanju. Rezervacija traje 5 dana.
3. Kako da pristupim svom nalogu?
Ako ste već registrovani, nalogu pristupate klikom na opciju “Moj nalog”, gde unosite Vašu e-mail adresu i lozinku koju ste naveli prilikom registracije.
4. Da li mogu da obavim direktnu kupovinu karticom na vašem sajtu?
Svoju online narudžbinu možete platiti koristeći Vašu Visa, Master card, Maestro ili Dina platnu karticu. Potrebno je da izaberete način plaćanja Visa, Master card Maestro ili Dina, a onda ćete biti usmereni na 3D Secure stranu banke, gde ćete uneti Vaše podatke i pratiti dalja uputstva i obaviti kompletni proces plaćanja. Kartica mora biti odobrena od strane banke izdavaoca za online plaćanje.
5. Paket u kome je upakovana roba je oštećen. Šta da radim?
Ukoliko prilikom prijema paketa ustanovite da je transportno pakovanje oštećeno preporučujemo da se u ovom slučaju problem evidentira na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen, možete odbiti pošiljku.