FAQ
- Pogrešno sam uneo kontakt podatke prilikom web kupovine. Kako mogu da promenim?
Unos tačnih podataka je jako važan, pre svega zbog prijema mejla o potvrdi porudžbine, a kasnije i zbog kontaktiranja od strane kurirske službe. Ukoliko se greška ipak desi važno je da nas o tome obavestite putem email-a.
- Koji je rok za isporuku prilikom web kupovine?
Optimalni rok isporuke je 4-7 radnih dana.
- Da li je moguć povrat kupljenog proizvoda?
Rok za vraćanje kupljenog proizvoda je 14 dana od dana prijema proizvoda na kućnu adresu.
- Kako da poručim isti tepison u više različitih dimenzija?
Najbolji način je da unesete ukupnu dimenziju (količinu) koja Vam je potrebna i u napomeni nam naznačite da je potrebno iseći na dve ili više dimenzija i navedete željene dimenzije za svaki komad.
- Da li vršite ugradnju?
Ne, ne vršimo uslugu ugradnje.
- Da li mogu da poručim određeni tepih u dimenzijama koje meni trebaju?
Tepisi se izrađuju u standardnim dimenzijama proizvođača i nažalost ne postoji mogućnost kupovine u drugim dimenzijama.
- Da li mogu da poručim preko telefona?
Da. Poručivanje možete izvršiti i putem telefona koji je naveden u kategodiji "Kontakt".