FAQ
Kupio sam ulaznice za događaj koji je otkazan / odložen ili premešten. Šta treba da radim?
Ticket Svet nije organizator događaja i stoga ne snosi odgovornost za povraćaj novca od ulaznice. Međutim, mi činimo sve da se obezbedi sigurnost novca od ulaznice i samim tim normalno da koristimo sledeće procedure:
U slučaju otkazivanja/odlaganja ili premeštanja događaja, molimo Vas da nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva)
Događaj je otkazan / odložen / premešten i nisam bio obavešten. Zašto ne?
Ticket Vision nije u obavezi da obavesti vlasnika ulaznica o mogućem otkazivanju/odlaganju/premeštanju, međutim, trudimo se da obavestimo sve kupce što je češće moguće.
Mogući razlozi zašto Vas nismo informisali o otkazivanju/odlaganju/premeštanju može biti:
Mi nemamo Vaše kontakt podatke, ili imamo pogrešne, nevažeće kontakt informacije.
Organizator nas nije obavestio na vreme.
Molimo Vas da proverite kao meru predostrožnosti sajt (www.tickets.rs) pre nego što prisustvujete događaju da li postoje bilo kakve promene za događaj. U svakom slučaju, mi ne prihvatamo nikakvu odgovornost za prevoz, hotel ili bilo koji slični izdatak vezan za otkazani/odloženi/premešteni događaj.
Izgubio sam ulaznice ili su ukradene. Možete li mi pomoći?
Ulaznica je zaštićena hartija - za koju ne može biti izdata zamena u slučaju gubitka ili krađe. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Tokom online kupovine sam bukirao pogrešan događaj / pogrešan broj karata / pogrešnu kategoriju…
Odmah nakon završetka procesa kupovine, sistem automatski evidentira ulaznice kao prodate, i nikakve promene nisu moguće. Stoga Vas molimo da nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Mogu li nakon kupovine promeniti ili otkazati moju rezervaciju?
Odmah nakon završetka procesa kupovine, sistem automatski evidentira ulaznice kao prodatu, i nikakve promene nisu moguće. Nažalost, nismo u mogućnosti da otkažemo/promenimo porudžbinu nakon što ste već kupili ulaznice. Zamena, poništenje ili otkazivanje ulaznica nije prihvaćeno od strane organizatora sa kojima radimo. Ukoliko imte dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Pogrešan iznos je naplaćen sa računa moje kreditne kartice.
U tom slučaju, kontaktirajte nas na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Moja kupovina nije uspela / došlo je do greške.
Molimo Vas da nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Kako su kreirani dodatni troškovi na mom računu?
Konačan iznos koji morate da platite za ulaznice se sastoji od cene ulaznica, dodatnih troškova servisa po porudžbini (uključujući i sve druge naknade koje se odnose na rezervisanje i bukiranje ulaznica) i izabrane vrste isporuke.
Nakon otkazivanja događaja, refundirani iznos je manji od konačnog iznosa koji sam platio.
Ticket Vision je odgovoran za prodaju ulaznica i ne garantuje povraćaj iznosa koji je plaćen ako je događaj otkazan. Međutim, trudimo se da kontaktiramo organizatora događaja da bi regulisao povraćaj novca. U slučaju povraćaja dobićete ceo iznos koji je naveden na ulaznici. Ekstra naknade koja bi nastale (promene cena, dodatni troškovi, troškove isporuke, itd) neće biti vraćene od strane Ticket Vision-a.
Vrednost ulaznica nije vraćena nakon otkazivanja događaja.
U tom slučaju, kontaktirajte nas na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).
Kupio sam ulaznice na internetu, ali još nisam dobio potvrdu.
Molimo Vas da proverite da li naš e-mail sa potvrdom nije završio u nekom neželjenom mail folderu (spam, junk, important…). Takođe je moguće da niste dobili potvrdu zbog pogrešno unete e-mail adrese ili iz nekih drugih razloga.
U tom slučaju, kontaktirajte nas putem e-maila kontakt@tickets.rs. Navedite svoje puno ime, datum Vašeg naloga i koji je događaj u pitanju. Mi ćemo Vas obavestiti da li je Vaša porudžbina uspešna ili ne.
Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail kontakt@tickets.rs ili putem telefona našeg call centera 0900 11 00 11 (Cena poziva iz fiksne i mobilne mreže MTS-a iznosi 48,00 din/min. Porez je uračunat u cenu poziva).