Ovo je demo prodavnica. Nemojte da kupujete

Putovanja i turistički aranžmani - Marijana Prešova - 2020170234

FAQ

Najčešća pitanja:

1. Šta je individualno putovanje?

Individualno putovanje znači da sami možete birati datum putovanja, mesto polaska i dužinu boravka na destinaciji.

Individualno putovanje je idealno za one putnike koji ne žele ili ne mogu da se uklope u tačno definisane datume ili ne žele da putuju sa grupom.

U sladu sa zahtevima klijenta mi kreiramo ponudu koja će se najbolje uklopiti u željene okvire.

2. Šta je potrebno za rezervaciju?

Proces kreiranja rezervacije je veoma jednostavan. 

Potrebno je samo da nam pošaljete ime i prezime putnika (mora biti isto kao u pasošu sa kojim putnik putuje) i kontakt telefon. 

Rezervacija se može izvršiti putem e-mail-a ili telefona. 

3. Kada su polasci?

Polasci nisu unapred definisani, sami možete birati datum polaska i povratka.

Bitno je samo da datum putovanja nije previše blizu (npr. 1-10 dana) kako bismo imali bolju raspoloživost kapaciteta.

4. Kako mogu da platim putovanje i da li je moguće plaćanje na rate?

Plaćanje avio karata vrši se u celosti u gotovini ili preko računa po srednjem kursu NBS onog trenutka kada avio karta mora da se izda.

Plaćanje hotelskog smeštaja i ostalih tipova usluga vrši se u celosti ili više rata, prema sledećem:

  • Za rezervacije izvršene dva meseca ili više pre početka putovanja 30% od iznosa se plaća odmah, dodatnih 30% do 45 dana pre početka putovanja, i ostatak od 40% do 22 dana pre početka putovanja.
  • Za rezervacije izvršene mesec do dva meseca pre početka putovanja 40% od iznosa se plaća odmah i ostatak od 60% do 22 dana pre početka putovanja.
  • Za rezervacije izvršene manje od 22 dana pre početka putovanja, plaćanje se vrši u celosti.

5. Kako se vrši plaćanje iz inostranstva?

Plaćanje iz inostranstva se vrši u evrima u bilo kojoj banci na osnovu predračuna i instrukcija za plaćanje koje Vam šaljemo na e-mail.

Nakon uplate potrebno je da nam pošaljete Swift (BIC) kao dokaz o uplati.

Swift (BIC) je jedini validni dokument na osnovu kojeg možemo izdati avio karte i fiksirati rezervacije hotelskog smeštaja i ostalih usluga.

6. Koja dokumentacija se dobija nakon uplate?

Nakon izvršene avansne uplate klijent dobija prijavu za putovanje/račun, ugovor o putovanju, potvrdu garancije putovanja kao i opšte uslove putovanja.

Nakon izvršene celokupne uplate klijent dobija elektronsku avio kartu, vaučere za rezervisane usluge, finalni račun i fiskalni račun.

7. Šta od dokumentacije putnik treba da ponese sa sobom?

Potrebno je poneti pasoš i vaučere za usluge koje ste rezervisali (npr. za hotel i transfer).

Takođe je potrebno da posedujete vizu za destinaciju na koju putujete.

Ukoliko je putno zdravstveno osiguranje potrebno za destinaciju na koju putujete (npr. Kuba) potrebno je da ponesete polisu putnog osiguranja sa sobom.