FAQ
1. Kako da poručim?
Proces poručivanja je vrlo jednostavan. Poručivanje se vrši na sajtu u nekoliko koraka. Odaberete željeni proizvod, kliknete na potrebnu veličinu i dodate je u korpu. Potom kliknete na korpu na vrhu strane i pratite instrukcije na stranici. Popunite sva potrebna polja i na kraju kliknite na dugme POTVRDI.
2. Koji je minimalni iznos za poručivanje?
Ograničenja u pogledu minimalnog iznosa korpe ne postoje!
3. Da li je poručene artikle moguće mijenjati ili reklamirati u maloprodajnim objektima?
Artikle poručene putem Online prodavnice moguće je mijenjati i reklamirati.
4. Da li je moguća isporuka van Bosne i Hercegovine?
Isporuka porudžbina moguća je isključivo na teritoriji Bosne i Hercegovine. U ovom trenutku ne postoji mogućnost isporuke robe van teritorije BiH.
5. Šta se dešava ukoliko nisam kući u trenutku isporuke?
Ne brinite! Kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Uobičajena praksa je da ukoliko Vas kurir ne pronađe na adresi, pozove Vas na telefon koji ste ostavili prilikom kreiranja porudžbenice i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.
6. Kojim danima se vrši isporuka?
Isporuka se vrši svakim radnim danom u periodu od 8-16h. Za pojedine veće gradove, isporuka je moguća i subotom od 9-12h. Isporuka u manjim mjestima vrši se dva do tri puta sedmično.
7. Kako mogu platiti poručene artikle?
Plaćanje se može izvršiti gotovinom, kuriru prilikom isporuke i bankovnim karticama jednokratno u trenutnu kupovine. Takođe je omogućeno i plaćanje na rate.