Česta pitanja
- Kako naručiti?
Da bi ste bili u mogućnosti da kupujete na našem sajtu morate biti registrovani korisnik. Proces registracije je veoma jednostavan i od Vas zahteva samo osnovne lične podatke. Na vrhu stranice nalazi se padajući meni sa kategorijama proizvoda. Odabirom neke od kategorija, otvara se stranica sa pripadajućim proizvodima. Ukoliko ne znate kojoj kategoriji pripada proizvod, upotrebite polje za pretragu koje se nalazi u gornjem desnom uglu, u koje ćete upisati naziv, brend ili namenu proizvoda. Kada izlistate grupu proizvoda koji vas interesuju, klikom na željenu sliku, dobićete sve potrebne informacije, detaljne opise i verodostojne slike odabranog proizvoda. Prilikom pregleda proizvoda, videćete ikonice pomoću kojih birate količinu izabranog proizvoda, kao i ikonicu DODAJ U KORPU. Kada kliknete na ovu ikonicu, bićete obavešteni da je taj proizvod dodat u Vašu korpu.
Jednostavnim klikom na ikonicu korpe možete u svakom trenutku pregledati njen sadržaj. Odatle možete veoma lako brisati proizvode ili povećavati njihov broj. - Koje načine plaćanja mogu koristiti?
1. Plaćanje preko računa ISKLJUČIVO za pravna licaSvoju porudžbinu možete platiti direktnom uplatom na račun. Plaćanje možete izvršiti standardnom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci, ili putem Interneta ako imate Internet pristup svom računu (web banking). Roba se šalje tek po izvršenoj uplati na račun
2. Plaćanje pouzećem ISKLJUČIVO za fizička lica
Kod plaćanja pouzećem porudžbinu plaćate kuriru prilikom preuzimanja.Nakon uspešno poslate porudžbine, dobićete obaveštenje na e-mail adresu koju ste ostavili prilikom registracije. Nakon toga će Vas pozvati naš operater radi provere podataka isporuke.
- Dobio/la sam oštećen proizvod,šta da radim?
U slučaju da ste primili oštećen proizvod ili proizvod koji ne odgovara Vašoj porudžbini potrebno je da nas kontaktirate telefonom 063332773 ili preko e-mail-a jelena.damljanovic.21@singimail.rs u što kraćem roku kako bi se dogovorili o daljem načinu postupanja.
U slučaju odstupanja od porudžbine ili defekta obavezujemo se da Vam proizvod zamenimo, a sve troškove zamene snosimo mi. Potrebno je da proizvod vratite u originalnom pakovanju sa računom. Garancija ne važi u slučaju defekta nastalog kao posledica neodgovarajuće upotrebe.