FAQ
Pitanja o kupovini ulaznica:
1. Koji su načini plaćanja dostupni?
Dostupni načini plaćanja su keš, kartice, plaćanje putem bankovnog računa, plaćanje pouzećem
2. Da li se može dobiti povraćaj novca ukoliko odustanemo od događaja?
Povraćaj novca je moguć samo usled otkazivanja događaja ili promene datuma održavanja
Pitanja o ulaznicama:
1. Ako izgubim ulaznicu kakva je procedura?
Nažalost izgubljene ulaznice Vam ne možemo nadomestiti ni na koji način, molimo čuvajte svoje ulaznice
2. Kako ću dobiti ulaznice nakon kupovine?
Ukoliko ulaznice kupite u našoj poslovnici dobićete odštampane papirne ulaznice, ukoliko kupite online ulaznice dobijate na Vašu email adresu, ukoliko želite da Vam se dostave odštampane papirne ulaznice ostavićete Vaše podatke za dostavu prilikom porudžbine. Rok za dostavu ulaznica je 1-radni dan na teritoriji grada Beograda, za sve ostale lokacije u Srbiji 2-4 radna dana
Tehnička pitanja:
1. Šta da radim ako ne mogu da izvršim plaćanje online?
Proverite unete podatke i ponovite proces kupovine, ukoliko imate tehničkih problema možete nas kontaktirati putem telefona
2. Da li mogu da zamenim kupljenu ulaznicu online za neki drugi događaj koji imate u ponudi?
Poštovani kupljenu ulaznicu možete zameniti u periodu od 48h nakon kupovine iste, nakon određenog perioda nećemo biti u mogućnosti da Vam izađemo u susret