FAQ
Da li je moguće zameniti poručeni artikal za neki drugi?
Poručeni artikal nije moguće zameniti za drugi artikal, već je potrebno uraditi povrat artikla nakon čega će vam sredstva biti vraćena.
Da li je poručene artikle moguće menjati ili reklamirati u maloprodajnim objektima?
Sport Vision svim kupcima omogućava da izvrše povrat artikla kupljenog u online prodavnici sportvision.rs u bilo kojoj Sport Vision prodavnici.Način povrata artikala možete pronaći OVDE. Artikal kupljen putem online prodavnice sportvision.rs nije moguće reklamirati u maloprodajnim objektima.
Kako da znam kog dana i u koje vreme će mi biti isporučeni poručeni artikli?
Dan pre isporuke na adresu koju ste ostavili prilikom poručivanja dobićete e-mail sa naznakom da već narednog radnog dana možete očekivati isporuku. Na dan isporuke kurir će vas pozvati telefonom kako biste dogovorili vreme isporuke.
Kojim danima se vrši isporuka?
Isporuka se vrši radnim danima, u periodu od 8h do 18h.
Šta se dešava ukoliko nisam kod kuće u trenutku isporuke?
Ne brinite, kurir svaku pošiljku pokušava da uruči u dva navrata. Ukoliko kurir ne uspe da Vas pronađe na adresi, uobičajena praksa je da Vas kontaktira putem broja telefona koji ste uneli prilikom kreiranja porudžbine i ugovori novi termin isporuke. Ukoliko Vas i tada ne pronađe na adresi, pošiljka nam se vraća.