Često postavljena pitanja
- Kako mogu da kupim ulaznicu? Ulaznice možete kupiti direktno na našem sajtu, putem mobilne aplikacije ili na prodajnim mestima. Nakon uspešne kupovine, dobićete e-mail sa elektronskom ulaznicom i fiskalnim računom.
- Da li mogu da promenim ili otkažem kupljenu ulaznicu? Jednom kupljene ulaznice nisu povratne, osim u slučaju otkazivanja događaja. U tom slučaju, povraćaj se vrši na nominalnu vrednost ulaznice, uz obavezno dostavljanje fiskalnog računa.
- Kako mogu da preuzmem svoje elektronske ulaznice? Elektronske ulaznice možete preuzeti putem linka koji ste dobili u e-mailu nakon kupovine.
- Da li treba da štampam ulaznicu? Ne, dovoljno je da na ulazu pokažete QR kod sa svoje elektronske ulaznice na telefonu. Molimo vas da ne koristite screenshotove, jer oni neće biti prihvaćeni.
- Šta da radim ako nisam dobio/la potvrdu kupovine? Proverite svoj e-mail inbox, uključujući spam folder. Ako potvrdu i dalje ne možete da pronađete, kontaktirajte nas putem e-maila.