FAQ
1.Mogu li da vratim ili zamenim sandale?
-Da, omogućavamo povrat i zamenu proizvoda u roku od 14 dana od datuma prijema.
2.Koje metode plaćanja prihvatate?
-Prihvatamo različite metode plačanja uključujući kreditne i debitne kartice (Visa, MasterCard, American Express), PayPal, i bankovne transfere. Sve transakcije su sigurne i zaštićene.
3. Kako da brinem o svojim cipelama?
-Briga o sandalama zavisi od materijala. Za kožne sandale, preporučujemo redovno čišćenje i korišćenje specijalnih krema za kožu. Sintetičke i tekstilne sandale možete čistiti blagim sapunom i vodom. Uvek pratite uputstva za negu na etiketi proizvoda
4. Koje su opcije za dostavu?
-Nudimo različite opcije za dostavu uključujući standardnu, ekspresnu i brzu dostavu. Troškovi dostave i vreme isporuke variraju u zavisnosti od vaše lokacije. Detalje o opcijama dostave možete pronaći prilikom završetka kupovine.
5. Da li nudite popuste i promocije?
-Da, povremeno nudimo popuste i promocije. Preporučujemo Vam da nas redovno posećujete kako biste bili obavešteni o najnovijim ponudama i promocijama. Takođe, pratite nas na društvenim mrežama za dodatne informacije.