FAQ
Izgubio sam ulaznice ili su ukradene. Možete li mi pomoći?
Ulaznica je zaštićena hartija - za koju ne može biti izdata zamena u slučaju gubitka ili krađe. Ukoliko imate dodatnih pitanja, slobodno nas kontaktirate na mail info@ulazniceplus.rs ili putem telefona našeg call centera 011/234-567.
Kupio sam ulaznice za događaj koji je otkazan / odložen ili premešten. Šta treba da radim?
Ticket Vision nije organizator događaja i stoga ne snosi odgovornost za povraćaj novca od ulaznice. Međutim, mi činimo sve da se obezbedi sigurnost novca od ulaznice i samim tim normalno da koristimo sledeće procedure:
U slučaju otkazivanja/odlaganja ili premeštanja događaja, molimo Vas da nas kontaktirate na mail info@ulazniceplus.rs ili putem telefona našeg call centera 011/234-567
Povratne informacije - Šta želite da nam kažete...
Da li imate predloge, žalbe, komentare…? Šta možemo da uradimo bolje? Želimo da od svakog kupca dobijemo informacije koje su mu potrebne kako bismo postavili/unapredili visok kvalitet za nesmetan proces rezervisanja. Očekujemo Vaše poruke i komentare!
Vaše sugestije i žalbe ozbiljno prihvatamo, i garantujemo da ćemo uzeti u razmatranje jer je Vaše mišljenje veoma važno za nas.
Ukoliko želite da nam se obratite, slobodno nas kontaktirate na mail info@ulazniceplus.rs .
Nema proizvoda koji odgovara selekciji.