Često postavljena pitanja (FAQ)
1. Da li je registracija obavezna za kupovinu?
Registracija nije obavezna – možete kupovati i kao gost. Međutim, registrovani korisnici imaju prednosti kao što su praćenje porudžbina, brže poručivanje i pregled istorije kupovine.
2. Koje načine plaćanja prihvatate?
Prihvatamo plaćanje pouzećem, platnim karticama (Visa, MasterCard, Maestro) i elektronskim bankarstvom.
3. Da li nudite dostavu širom Srbije?
Da, dostavljamo na teritoriji cele Srbije. Rok isporuke je obično od 2 do 5 radnih dana, u zavisnosti od vaše lokacije.
4. Koliki su troškovi dostave?
Troškovi dostave se obračunavaju prilikom završetka kupovine i zavise od kurirske službe i težine paketa. Za porudžbine iznad određenog iznosa dostava može biti besplatna.
5. Da li mogu da vratim proizvod ako nisam zadovoljan?
Naravno. U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, imate pravo na povraćaj ili zamenu proizvoda u roku od 14 dana od prijema, pod uslovom da je proizvod nekorišćen i u originalnom pakovanju.
6. Da li dobijam garanciju na proizvode?
Da, svi uređaji i aparati iz naše ponude imaju fabričku garanciju proizvođača. Detalji garancije nalaze se u opisu proizvoda i garantnom listu.
7. Kako mogu da pratim svoju porudžbinu?
Nakon slanja paketa, na vašu email adresu stiže broj za praćenje koji možete uneti na sajtu kurirske službe. Registrovani korisnici mogu pratiti status i direktno iz svog naloga.
8. Šta da radim ako dobijem oštećen proizvod?
Molimo vas da odmah po prijemu obavestite našu korisničku podršku i pošaljete fotografije oštećenja. Organizovaćemo zamenu ili povraćaj novca.
9. Da li nudite popuste za restorane i HoReCa sektor?
Da, za restorane, kafiće i hotele nudimo posebne uslove saradnje i količinske popuste. Kontaktirajte nas za više informacija.
10. Kako mogu da stupim u kontakt sa korisničkom podrškom?
Možete nas kontaktirati putem telefona, emaila ili online forme na sajtu. Naša podrška vam je na raspolaganju radnim danima od 9h do 17h.