FAQ
Isporuka:
1. Koliko iznose troškovi dostave iz webshop-a?
Nakon što obavite kupovinu u sekciji plaćanja biće jasno iskazani troškovi dostave.
2. Da li isporučujete proizvode u inostranstvo?
Isporuka je moguća samo na teritoriji Republike Srbije.
Povraćaj robe I reklamacije:
1. Kome prijavljujem reklamaciju za robu kupljenu u webshop-u?
Molimo vas reklamaciju prijavite na imejl support@gastroweapons.com. Takođe, molimo vas da ispunite OBRAZAC ZA REKLAMACIJE i pošaljite ga na mejl zajedno sa fotografijama oštećenja/nedostataka. Reklamacije se mogu prijaviti u periodu od 24 meseca od dana preuzimanja robe, osim kod proizvoda sa produženim rokom garancije.
2. Kako mogu da vratim robu kupljenu u webshop-u i koji je rok za povraćaj?
Robu kupljenu u webshop-u možete vratiti na adresu našeg webshop-a. Molimo vas da nam na imejl support@gastroweapons.com pošaljete ispunjen OBRAZAC ZA ODUSTANAK OD UGOVORA. Ugovor možete otkazati u roku od 14 radnih dana od dana kada ste primili robu. Prilikom povraćaja robe obavezno je da je vratite u ispravnom i nekorišćenom stanju i originalnom neoštećenom pakovanju. Troškove vraćanja robe i novca snosi potrošač.
Načini plaćanja:
1. Plaćanje gotovinom prilikom isporuke
Prilikom ispunjavanja vaših podataka u samoj porudžbini odaberite PLAĆANJE PRILIKOM ISPORUKE i svoju novu opremu za domaćinstvo platite gotovinom u dinarima kuriru kada vam proizvode isporuči na navedenu adresu.
2. Plaćanje po predračunu
Prilikom izrade porudžbine na našoj veb-stranici odaberite u delu Načini plaćanja - PLAĆANJE PO PREDRAČUNU. Nakon što obradimo vašu porudžbinu na mejl ćemo vam poslati predračun i podatke za uplatu, koja mora da bude isplaćena u celosti.