Najčešća pitanja
Imate pitanje za nas? Pitajte i odgovorićemo!
Na ovoj stranici izdvojili smo nekoliko najčešćih pitanja i naše odgovore.
Pre nego što kupite
Da li imate vaučere, loyalty program?
-Trenutno nemamo loyalty sistem, ali se možete prijaviti na naš newsletter (na našoj naslovnoj strani) i biti u toku sa našim novitetima, akcijama i primati preko emaila specijalne i ekskluzivne ponude.
Kako mogu da proverim dostupnost proizvoda u prodavnici?
-Kod svakog proizvoda imate ispod cene ikonicu Raspoloživost u radnjama, gde lako i brzo možete videti gde je proizvod raspoloživ za kupovinu. Takođe, pozivom na broj 065 44 44 999 možete proveriti dostupnost željenog proizvoda u najbližoj prodavnici.
Šta znače nove oznake energetske efikasnosti i kako ove nove oznake da uporedim sa starim?
- Nove energetske oznake na nalepnicama imaju skalu od A do G, a ranije je bila od A do D. Najmanju potrošnju struje imaju uređaji i aparati koji su obeleženi razredom A, a najviše troše oni sa obeležjem D. Ukinuti su razredi A+, A++, A+++.
Oznakom D se obeležava nekadašnji razred A+++
Oznakom E se obeležava nekadašnji razred A++
Oznakom F se obeležava nekadašnji razred A+
Oznakom G se obeležava nekadašnji razred A
Oznakom C se obeležava najefikasniji uređaj, bolji i štedljiviji i od A+++.
Da li isporučujete robu u druge zemlje?
- Robu isporučujemo samo na teritoriji Bosne i Hercegovine, Srbije i Crne Gore
Koji je broj vašeg Call centra?
- Broj je 065 44 44 999. Naši operateri su spremni da odgovore na svako vaše pitanje radnim danima od 8 do 20 sati, kao i subotom od 8 do 15 sati.