Reklamacije
Reklamacije
Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusklađenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, molimo vas da nas kontaktirate putem telefona 066/344-452 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) na adresu fitarena@gmail.ba i opišete kakav problem imate.
Roba ne odgovara narudžbi?
Ako ste primili pošiljku i nakon otvaranja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu tačni, molimo vas da nas, najkasnije u roku od 24 sata od prijema pošiljke, kontaktirate telefonom 066/344-452 ili putem e-maila fitarena@gmail.ba. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od prijema reklamacije, odgovorićemo vam o daljem postupku.
Procjena opravdanosti reklamacije
Ukoliko nismo u mogućnosti da sami procijenimo opravdanost reklamacije, zatražićemo stručno mišljenje od nadležnog instituta u Bosni i Hercegovini. Troškove vještačenja snosi FitArena online shop. Na osnovu nalaza instituta preduzećemo dalje korake i o svemu vas obavijestiti u elektronskoj formi.
Troškovi povrata
Troškove vraćanja artikla snosi kupac, osim u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal.