This is a demo store. Any orders placed through this store will not be honored or fulfilled.

Ornament - Jelena Janaćković - 2024410033

FAQ

1) Koliko traje isporuka?
Standardno 1–3 radna dana od potvrde porudžbine. U špicu sezone (novembar–decembar) rok može biti 3–5 radnih dana.
2) Cena dostave i besplatna poštarina?
Dostava iznosi [IZNOS] RSD. Besplatna je za porudžbine preko [PRAG] RSD.
3) Koje metode plaćanja prihvatate?
Pouzeće, platne kartice (online), i uplata na račun. Za pravna lica izdajemo profakturu/fakturu.
4) Da li mogu da izaberem termin isporuke?
Kurirske službe ne garantuju tačan sat, ali ostavljamo napomenu o poželjnom periodu isporuke.
5) Šta ako stigne oštećen ukras?
Fotografišite paket i oštećenje istog dana i pošaljite nam uz broj porudžbine. Rešavamo zamenom ili povraćajem novca.
6) Da li mogu da vratim proizvod?
Da, u roku od 14 dana od prijema, nekorišćen i u originalnoj ambalaži. Personalizovani proizvodi nisu pogodni za povraćaj, osim ako je došlo do greške sa naše strane. Detalji u Politici povraćaja.
7) Personalizacija (ime, godina, posveta)?
Moguća je za artikle označene kao “Personalizacija”. Unesite željeni tekst u polje napomene na strani proizvoda ili nam pošaljite e-mail nakon porudžbine. Rok izrade: +1–2 radna dana.
8) Da li boje na fotografijama odgovaraju uživo?
Trudimo se da fotografije budu verne, ali manja odstupanja su moguća zbog osvetljenja i podešavanja ekrana.
9) Da li su LED dekoracije bezbedne?
LED se manje greju i energetski su efikasne. Poštujte uputstvo, ne prekrivajte lampice tkaninom i ne ostavljajte uključene bez nadzora.
10) Uputstvo za održavanje i skladištenje?
Čuvati suvo, dalje od izvora toplote. Staklene ukrase pakovati pojedinačno u zaštitni materijal. Baterije izvaditi nakon sezone.
11) Da li radite veleprodaju i dekorisanje prostora?
Da, za hotele, lokale, kancelarije i događaje nudimo B2B cene i predlog dekor plana. Pišite na [B2B EMAIL].
12) Kako do računa na firmu (e-Faktura)?
Prilikom poručivanja označite “Pravno lice” i unesite PIB/MB. Račun šaljemo elektronski; e-Faktura dostupna na zahtev.
13) Mogu li da preuzmem lično?
Da, uz prethodnu najavu na [ADRESA]. Plaćanje karticom ili gotovinom.
14) Šta ako željeni artikal nije na stanju?
Kliknite “Obavesti me” ili nam pišite – često radimo dopunu ili rezervaciju za sledeću isporuku.