FAQ
1) Koliko traje isporuka proizvoda?
Standardno 1–3 radna dana od potvrde porudžbine. Porudžbine manjeg obima napravljene do 13h šaljemo istog dana.
2) Cena dostave i besplatna poštarina?
Dostava je besplatna za sve na teritoriji Beograda. Za kupce van ove teritorije, dostava iznosi 250 RSD. Besplatna je za sve porudžbine preko 3000 RSD.
3) Koje metode plaćanja prihvatate?
Pouzeće, platne kartice (online), i uplata na račun, kao i plaćanje na rate. Za pravna lica izdajemo profakturu/fakturu.
4) Da li mogu da izaberem termin isporuke?
Kurirske službe ne garantuju tačan sat, ali ostavljamo napomenu o poželjnom periodu isporuke.
5) Šta ako stigne oštećen proizvod?
Fotografišite paket i oštećenje istog dana i pošaljite nam uz broj porudžbine na našu email adresu. Problem rešavamo povraćajem novca.
6) Da li mogu da vratim proizvod?
Da, u roku od 5 radnih dana od prijema. Personalizovani proizvodi nisu pogodni za povraćaj, osim ako je došlo do greške sa naše strane.
7) Personalizacija?
Moguća je za artikle označene kao “Personalizacija”. Unesite željeni tekst u polje napomene ili pozivom na naš broj telefona. Rok izrade: 1–2 radna dana.
8) Da li boje na fotografijama odgovaraju uživo?
Trudimo se da fotografije budu verne, ali manja odstupanja su moguća zbog osvetljenja i podešavanja ekrana.
9) Uputstvo za održavanje i skladištenje?
Čuvati na sunčanoj strani, zalivanje u zavisnosti od biljke.
10) Da li radite veleprodaju i dekorisanje prostora?
Da, za hotele, lokale, kancelarije i događaje nudimo B2B cene i predlog dekor plana. Pišite na [B2B EMAIL].
11) Mogu li da preuzmem lično?
Da, uz prethodnu najavu kada dolazite i u koliko časova (okvirno).
12) Šta ako željeni artikal nije na stanju?
Trudimo se da proizvodi uvek budu dostupni Vama, ali u ovom slučaju nam pišite – često radimo dopunu ili rezervaciju za sledeću isporuku u što kraćem roku.
13) Radno vreme?
Pon - pet od 08-21h
Subotom i nedeljom od 09-17h
Za vreme praznika je moguće doći do kofiguracije radnog vremena.