FAQ
1. Kako mogu kupiti kartu na TicketSpotu?
Kupovina je jednostavna! Izaberi događaj koji želiš da posetiš, odaberi broj karata i sedišta (ako je dostupno), a zatim izvrši plaćanje karticom ili drugim ponuđenim metodama. Nakon uspešne kupovine, ulaznice stižu direktno na tvoj e-mail.
2. Da li dobijam fizičku kartu ili elektronsku (e-ulaznicu)?
Sve karte na TicketSpotu su elektronske (e-ulaznice). Dovoljno je da ih pokažeš na telefonu ili ih odštampaš — oba načina su važeća za ulaz.
3. Šta ako izgubim ili ne dobijem svoju kartu na e-mail?
Ako ti ulaznica nije stigla u roku od nekoliko minuta nakon kupovine, proveri Spam ili Promotions folder. Ako je i dalje ne vidiš, kontaktiraj nas putem stranice Podrška i ponovo ćemo ti poslati ulaznice.
4. Mogu li otkazati ili zameniti kupljenu kartu?
Nažalost, nakon potvrđene kupovine karte nije moguće otkazati ili zameniti, osim u slučaju otkazivanja ili promene datuma događaja od strane organizatora. U tom slučaju, TicketSpot će te kontaktirati sa instrukcijama za povraćaj novca ili zamenu.
5. Da li su karte kupljene na TicketSpotu sigurne i originalne?
Apsolutno! Sve karte na TicketSpotu dolaze direktno od zvaničnih organizatora i distributera, što znači da su 100% originalne i važeće. Možeš kupovati bez brige!