FAQ
Često postavljena pitanja?
1. Kako mogu da zakažem svoj termin u Spa centru Nivela?
- Termine možete zakazati putem telefona, e-maila ili direktno putem našeg online formulara na sajtu. Preporučujemo da rezervišete svoj termin nekoliko dana unapred kako biste osigurali željeni termin.
2. Da li nudite poklon vaučere?
- Da! Možete obradovati svoje najmilije poklon vaučerom za masažu, spa tretman ili celodnevni odmor u našem centru.
3. Gde mogu da vidim cenovnik usluga?
- Kompletan cenovnik naših tretmana i paketa dostupan je u sekciji "Cenovnik", a možete nas kontaktirati i direktno ukoliko imate posebne želje ili kombinacije tretmana.
4. Da li imate poseban program za decu?
- Da, u okviru centra nudimo zanimljive aktivnosti za decu, u prirodi i uz nadzor stručnog osoblja - savršeno dok roditelji uživaju u spa sadržaju.
5. Koje vrste masaža trenutno nudite?
- U našoj ponudi su relaks, terapeutska, aromaterapijske i sportske masaže, kao i različiti tretmani lica i tela koji koriste prirodne proizvode.
6. Da li je moguće doći samo na jednodnevni odmor bez noćenja?
- Naravno! Pored višednevnih paketa, nudimo i dnevne spa aranžmane za one koji žele da pobegnu od svakodnevice i provedu dan u prirodi.
7. Da li postoji parking za goste?
- Da, obezbeđen je besplatan parking prostor za sve naše posetioce.
8. Šta treba da ponesem kada dolazim na spa tretman?
- Ponesite samo dobro raspoloženje - peškiri, bade-mantili i papuče vas čekaju kod nas!
There are no products matching the selection.